The end of the free Internet? – CSMonitor.com

The fact that smart-phone and iPad owners will pay for “apps,” small software programs such as games or new reading material, is an early indicator that Americans will pay for content if it’s packaged well, she says. “The key will be for publishers to deliver not only compelling content but compelling and new experiences,” Ms. Horan writes in an e-mail. “Something like the iPad has it all – the visual impact of paper, enhanced by interactive elements like video and social-media integration tools.”

via The end of the free Internet? – CSMonitor.com.

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Acceso libre, Free & Open Internet USA, Internet Libre Peru, World Wide Open Internet. Guarda el enlace permanente.

Deja un comentario / Leave a Reply

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s