The end of the free Internet? – CSMonitor.com

With mobile phones, “Customers have been trained to pay for everything, from text messaging to voice mail to minutes [of call time],” says Darren Tsui, CEO of mSpot, a mobile music provider in Palo Alto, Calif. “So paying for content really isn’t that foreign for them, versus Internet users, who are used to getting everything for free.”

via The end of the free Internet? – CSMonitor.com.

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Free & Open Internet USA, World Wide Open Internet y etiquetada , , . Guarda el enlace permanente.

Deja un comentario / Leave a Reply

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s